Każdy nowy klient jest dziś wyjątkowo cennym nabytkiem każdego przedsiębiorcy. W dobie wszechobecnej konkurencji, możliwość wyprzedzenia bliźniaczych firm w pozyskaniu jak największej liczby odbiorców oferowanych produktów lub usług, jest postrzegana jako wyjątkowe osiągnięcie. Taka sytuacja zmusza współczesnych biznesmenów do prowadzenia wyjątkowo atrakcyjnych kampanii reklamowych, w których użyte narzędzia i metody promocyjne przekonają potencjalnych klientów do wypróbowania reklamowanych produktów.
Krówki dla klientów galerii handlowych
W ostatnich latach zauważa się szczególnie duży wzrost liczby marketów, hipermarketów i galerii handlowych. Ich liczba niestety zwykle przekracza możliwości i potrzeby potencjalnych klientów. Stąd powstaje potrzeba wdrożenia wyjątkowo skutecznej kampanii reklamowej, która wypromuje przedmiotowy obiekt handlowych na tle obecnej w danym mieście konkurencji. Nakłady finansowe poniesione na ten cel, zwracają się zwykle z dużą nawiązką, zaś dodatkowym efektem jest tworzenie pozytywnego wizerunku obiektu handlowego. Bardzo często w kampaniach promocyjnych wykorzystuj się liczne gadżety reklamowe mając zwiększyć atrakcję zakupów. Niezwykle popularne są hostessy, które zachęcają do zrobienia zakupów i jednocześnie rozdają krówki reklamowe, ulotki, zaproszenia i inne drobne gadżety promocyjne.
Niezwykle często w ramach zwiększenia atrakcyjności zakupów, w galeriach handlowych organizowane są różnorodne imprezy okolicznościowe. Zapraszani są artyści, gwiazdy sportu, urządzanie są zabawy na Dzień Dziecka, imprezy z okazji świąt. Również w takich okolicznościach rozdawane są krówki reklamowe, które stanowią idealne dopełnienie atrakcji.
Gadżety dla klientów
Chcąc zachęcić klientów do wybrania produktów danej firmy, stosuje się dziś różne metody marketingowe. Jedne są bardziej skuteczne, inne mniej. W zależności od okoliczności, rodzaju produktów i rodzaju potencjalnych klientów, należy wybrać inne narzędzia marketingowe. Przedmiotowe krówki reklamowe sprawdzą się jako gadżety rozdawane klientom przy okazji zrobienia zakupów detalicznych. Jeśli jednak chodzi o znalezienie i zatrzymanie dużych klientów hurtowych, warto słodycze zamienić galanterią skórzaną, drogim alkoholem, ceramiką reklamową i innymi ekskluzywnymi prezentami.