Duża część firm rozdaje swoim stałym klientom różnego rodzaju gadżety. Jedne z nich są bardziej wartościowe, a inne dużo mniej, ale wszystkie powinna łączyć jedna, naprawdę ważna, cecha. Chodzi oczywiście o użyteczność. Nikt nie będzie miał przecież pożytku z takiego gadżetu, który nie służy do niczego i tak naprawdę jedynym jego celem jest kurzenie się gdzieś na półce w domu. Taki gadżet może wylądować w koszu, ale gorsze jest także to, że nawet jeśli będzie sobie stał w domu to nie ma żadnej mocy reklamowej. Nikt, poza członkami rodziny, nie zobaczy przecież logo naszej firmy, które znajduje się na takim gadżecie. Najlepsze gadżety są więc takie najbardziej przydatne w życiu, a więc chociażby zwykłe kubki.Już dawno utarło się jednak, że jeśli firmy rozdają swoim klientom, bądź innym firmom, kubki z logo to te muszą być koniecznie wykonane z ceramiki. To duży błąd. Oczywiście taki kubek także ma duże zastosowanie. Ludzie piją z nich kawę i herbatę oraz często zabierają ze sobą na wakacje czy do pracy. To naturalnie dobre zjawisko, gdyż ludziom szkoda własnych naczyń i dlatego biorą te, które dostali za darmo w różne miejsca publiczne. Z drugiej jednak strony takich kubków jest na pęczki i opłaca się poszukać jakichś innych jego form.
Wiele osób dla przykładu podróżuje dzisiaj samochodami, a więc możemy rozdawać kubki z logo firmowym, które przydatne są w podróży. Są to kubki termiczne, które w swoich lepszych wersjach posiadają nawet złącze do podłączenia w zapalniczce samochodowej. We wnętrzu kubka kryje się mała grzałka, która powoduje, że znajdujący się w nim napój jest zawsze ciepły.
Można także rozdawać Kubki z logo na rower. Jazda na rowerze zyskuje dzisiaj na popularności. Ludzie rozumieją na czym polega zdrowy tryb życia, a do tego przesiadają się na rowery z samochodów z racji korków i wysokich cen paliw. Taki kubek w formie bidony na pewno zadowoli wiele osób. Będzie także doskonałym gadżetem dla młodzieży, która częściej jeździ na rowerze. To oczywiście tylko przykłady tego jak może wyglądać taki kubek, a pomysłów jest wiele.